вторник, 13 юни 2017 г.

Да лежиш в затвора заради двойник

Това винаги ми е било едно леко притеснение. От години хора ме бъркат на улицата, а пък мои познати са ми казвали, че са ме виждали на места, където не съм бил. Заради това заключих, че имам двойник. Чудел съм се дали този човек, който и да е той, няма да направи някое престъпление и после мен да обвинят заради приликата с него. Пресилено ли е? Ето че подобно нещо се е случило в Канзас, САЩ.

През 1999 Ричард Антъни Джоунс е осъден на 19 години за обир. Той винаги е твърдял, че е невинен, дори има алиби - бил е с приятелката си и един роднина. Въпреки това свидетелите го посочват за извършител и Джоунс е осъден. Оказало се е, че всъщност е казвал самата истина. Адвокатите му са открили друг човек, който много прилича на него. Освен това първото му име също е Ричард и живее близо до мястото на престъплението. Той към момента също е затворник, защото е склонен към извършване на престъпления.

Съдията е признал приликата за забележителна и е постановил Джоунс да бъде освободен. Това се случва след 17 години, само две преди да изтече присъдата му.

Източник

Набеденият и неговият двойник:


Няма коментари:

Публикуване на коментар