петък, 3 април 2015 г.

Руски аналитик предлага да се бомбардира Йелолстоун

Нещо много зловещо. Може би знаете, че Йелолстоун всъщност е супервулкан. Едно негово изригване може да направи Северна Америка почти необитаема. Останалата част от света ще пострада също, макар и в по-малка степен. Освен това в САЩ има един тектоничен разлом, който създава опасност от голямо земетресение. Сега научавам, че руски аналитик е предложил план да се ударят тези две места с атомно оръжие за да се активират катастрофални природни бедствия. (Източник). Най-зловещото от всичко за мен е друго - направо бях потресен като прочетох тази новина, защото точно същите работи съм си ги мислил и аз. Не съм предполагал, че и други хора имат моето извратено мислене. Но докато аз съм разглеждал цялата тази работа просто като хипотетична възможност, то руснаците имат всички средства, за да проверят на практика дали атомното оръжие може да предизвика природни катаклизми. Което е страшно....

Няма коментари:

Публикуване на коментар