петък, 29 май 2015 г.

Призрачни истории

История публикувана в "Ghosts and Ghouls".

Това бе една тъмна и бурна нощ преди три години в предградие на Оклахома. Аз и приятелката ми гледахме телевизия в къщата на нейната баба когато чухме силен бумтеж. Внезапно светлините угаснаха и всичко което можехме да чуем бяха дъждовните капки и воя на вятъра.

След минута чухме и фучене като от торнадо. Изтичахме в банята и се скрихме във ваната като се покрихме с едно одеяло. След около две минути този шум изчезна. След това светлините и телевизора заработиха отново.

Проверихме новините, но никъде не съобщаваха за торнадо в близост до нас. Нещо повече, дори не казваха, че времето е лошо в тази област. А аз бях почуствал друсането на къщата, затова излязох навън да проверя.

Светнах лампата осветяваща задния двор и видях, че всички пластмасови чаши са на градинската маса, а всички столове са си на мястото. Всичко бе сухо.

Все пак нещо не бе обичайно. На масата имаше непознат за мен часовник, който показваше верния час. Моята приятелка го прибра вътре. На следващия ден нейната баба ѝ каза, че това е часовника на дядо ѝ, който не е виждала от много време.

Накратко, това бе едно призрачно торнадо.


А следващите две снимки са публикувани съвсем наскоро в Reddit. Няма много информация кога и къде са заснети.

На първата не се забелязва нищо необичайно. Трима мъже рият сняг.


На следващата обаче се появява някаква странна сенчеста фигура (или дори две), а в дъното сякаш се вижда и ковчег.




Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар