петък, 7 август 2015 г.

Критични новини от света - 7 август 2015

В Бруклин, Ню Йорк, САЩ се е отворила преди три дни гигантска земна дупка насред кръстовище (източник).


Друга критична новина от САЩ. В щата Мичиган е намерено инвазивното растение с латинско наименование Heracleum mantegazzianum, чийто произход е от централна Азия. Това е повод за безпокойство. Растението е цвете и изглежда добре, но не бива да бъде докосвано - то е отровно. Ще причини изгаряния по кожата, а ако токсинът попадне в очите, дори слепота. (Източник).


Следващата история е разказ на жена от Хаити, звучи зловещо.

Аз живеех в Порт-о-Пренс, когато земетресението (от 2010) се случи. Моето семейство бе пощадено, защото домът ни пострада малко. Аз започнах да помагам в лагерите за бездомни понеже съм медицинска сестра по професия. Мога да кажа, че земетресението бе последвано от зли духове атакуващи тези, които и без това вече страдаха. Никога не съм вярвала в обладаването от дух преди това, но бързо се убедих.

Много пъти съм виждала хора, които бяха физически добре да умират внезапно без причина. Докторите не можеха да го обяснят. Имаше сериозно ранени пациенти, които изчезваха за едно мигване на окото. Медицинските палатки имаха охрана, но въпреки това те изчезваха.

Историите говорят за Лупс-Гаро (Loups-Garoux, митично същество подобно на върколак) и аз мисля, че това бе причината. Слушах разтърсени хора да говорят, че "човекът вълк" отмъквал деца и жени. Чух, че това продължава и до днес.

Преместих се в Ню Йорк преди няколко години, но все още имам приятели и роднини живеещи в Порт-о-Пренс. Разказват, че ужасът е още там.

Някои от хаитяните, които също като мен се преместиха, все още говорят за обладаване и че злото ги е последвало. Няколко се самоубиха, защото не могат да разберат защо това им се е случило. Чувствам, че съм имала голям късмет.

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар